IF YOU FEAR ONE DAY WE MIGHT LOSE THIS, COME BACK HERE, TO THIS MOMENT AND IT WILL LAST

Min dröm inatt var minst sagt speciell.

Det handlade om att jag skulle operara min hjärna och att pappa skulle donera ett hjärn-område till mig.
När jag skulle få bedövningen så började jag att gråta av rädsla och ställde massa meningslösa frågor, som tex "kommer det att göra ont?".
Plötsligt var vi i Thailand och badade och lika plötsligt var vi hemma i kalla Sverige igen.
Vi skulle fira nyår hos min morbror och mina kusiner. Min yngsta kusin börjar klänga på min farfars ben så jag skriker: "Release him, he´s frail"!

Sen vaknade jag.
Det blev en kort liten sammanfattning...jag hade skrivit en lång och roligt text men sen dog internet så det här får duga=) Jag glömer nog inte den här drömmen iallafall...

Kommentarer
Postat av: CLIP

IT COMES A INLÄGG! om allt som hände, ojoj;);)

2010-01-07 @ 17:22:50
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv; eller hur :)

2010-01-07 @ 18:20:30
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0