TELL ME WHY

Attans vad trött jag var i skolan idag. All min energi gick åt att hålla ögonen öppna och se någolunda normal ut.
Det är mycket plugg i skolan nu, jag måste göra Matte, Engelska, Svenska, Tyska, Spanska och Naturkunskap den här veckan. Det mesta har tyvärr hamnat på Torsdag. Förrutom Matteprovet som kommer att ske på Fredag och jag är redan nervös. Det känns inte så bra, jag vet inte om jag kan rätt saker.
Nog om det.
Jag har nyss tränat lite och nu måste jag väl ta mig en dusch innan jag ska plugga lite. Kommer det något bra på TV´n ikväll?. Och när börjar alla program igen, som Grey´s Anatomy till exempel?
Hur kan det komma sig att knapparna pa mitt tangentbord inte fungerar. S[ h'r blir det om jag ska trycka p[ bokst'verna som kommer sist i alfabetet. [';. Typ en kod. J'kla skitdator!!!

Nu blev jaag sugen på en frukt.
Bäst att jag går och rotar lite i skåpet.
Inte för att jag kommer att hitta något..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag gillar insidan av din luva på headerbilden :D Asball ju :D

2010-01-19 @ 20:33:53
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

haha de tror jag inte. alla är bra på sitt sätt skall du se :) då är du bra på ngt annat ist :D kram

2010-01-19 @ 21:01:17
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0