WHAT GOES AROUND COMES AROUND

Snart bär det av mot skolan och den tråkigaste dagen på hela veckan. Jag gillar Torsdagar eftersom att det är dagen före Fredag! Men vi slutar inte förs kl 16.00 och vi har Datateknik, matte, tyska, spanska och Naturkunskap så det är inte precis någon chillad dag. Datakunskapen är inte jobbig. Där sitter man ju bara vi datorn och gör lite olika uppgifter. Men resten är ganska tråkiga och jobbiga.
Gud vad jag längtar tills imorgon. Nu ska jag åka men jag bloggar mer sen.

/a

Kommentarer
Postat av: tamara

sv: ja jag gör inte så mycket heller;P

göra idag då?

kram, tami.

2009-09-10 @ 15:18:54
URL: http://tami.devote.se
Postat av: tamara

sv: jag brukar också göra så. Jag ska kolla på tv och göra alla mina läxor som sagt, så att jag slipper göra dom sen på helgen oså!:P

kram, tami.

2009-09-10 @ 16:45:35
URL: http://tami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0