WE HAD A GOOD DAY, A VERY VERY GOOD DAY

Tjenixen blixten- Jag är konstigt nog på väldigt glatt humör just nu! Fråga mig inte varför, för jag vet inte själv.
Tog skolfotografering idag, blä till det. Jag är inte gjord för att stå framför kameran. Notera stå. Jag hade klackskor på mig idag, så jag slapp sitta. Det är väldigt ovanligt mina vänner, det sker ungefär vart 5 år=D
Imorgon blir det endast två lektioner. Nybörjar Tyska på morgonen och Spanska steg 3 lite senare, kl 11.00 tror jag. Så jag slutar TIDIGT! Härligt
/a

Kommentarer
Postat av: elin

Hejsan svejsan tjejen!

Fin blogg du har och jag tänkte bara kika in och säga godkväll, hoppas du har haft en bra dag? Har du tid över kanske du kan slänga in en fråga i min frågestund? :D

kramar

2009-09-01 @ 20:51:03
URL: http://flickanirandigpjyamas.blogg.se/
Postat av: elin

åh, svaret kommer på min blogg ikväll eller imorgon kväll (;

2009-09-02 @ 06:49:51
URL: http://flickanirandigpjyamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0