SPEETCHLESS

Nu är jag hemma igen, eller okej jag har varit hemma i några timmar nu! hehe.
Helgen är redan slut, jävla skit. Är det bara jag som tycker att den började nyss?
Orkar inte ens tänka tanken att gå upp tidigt imorgon jag kommer liksom inte kunna sova ikväll. Jag vaknade ganska sent idag.


Top Model börjar idag, dock på en väldigt dålig tid. 24.00. Kan det inte börja kl 21.00 istället?! Jag vet inte med er, men jag känner att jag borde gå och lägga mig tidigt idag.
Linnea vi måste ha fler övernattningar! Haha
Nu ska jag nog snart ta en promenad med mamma!
/a

Kommentarer
Postat av: CLIP

amanda! det börjar klockan sju för i helvete!

2009-09-06 @ 18:25:25
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0