I HURT MYSELF TODAY, TO SEE IF I STILL FEEL, I FOCUS ON THE PAIN THE ONLY THING THAT'S REAL

Efter en lång dag i skolan. En dag full av skratt. Direkt efter gymnastiken så skämmer jag ut mig "som vanligt"

Jag cyklade ca2 meter efter Linnea, eftersom att jag var efter så försökte jag att köra ifatt henne, men då svänger hon precis så att jag kör in i hennes cykel. Cyklarna fastnade i varandra (nämnde jag att vi var mitt på skolans parkering som var fullpackad med folk?)
Hursomhelst, så fastnade vi i varandra, det hörs en STOR smäll när mitt ben åker in i hennes hjul? sadel? något var det i alla fall. Sen lossnade cyklarna, men jag satt liksom fortfarande fast i hennes cykel så jag åker med henne och flyger av cykeln! Jag överdriver inte. Cykeln föll ner på marken och jag tog emot mig med ena handen- som det blev ett äckligt sår på! skinn som hänger och slänger haha.
"Lever du eller?" Frågade Linnea som cyklade tillbaka till mig. HAHA Vilket liv jag har alltså xD
Sen skrattade jag mig hela vägen hem! Nämnde jag att jag råkade göra FEL matteläxa så nu är ja ju tillbaka på steg1 igen! /a

Kommentarer
Postat av: tamara

sv: ajdå..

haha hoppas du mår bra?

kram, tami.

2009-09-21 @ 19:41:17
URL: http://tami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0