FOR ONE SECOND I FELT LIKE A FISH IN THE SEA, THE FEELING TO BE FREE

Sitter här i soffan med en kopp vanilj te i min hand och tittar på "Män som hatar kvinnor" Jag har precis börjat sett den så jag kan inte säga om den är bra.
Imorgon är det den bästa dagen av dem alla...FREDAG. Jag gillar att säga det ordet fredag!
Nu ska jag fortsätta med det jag gör sen blir det nog att titta på några bloggar, dusch och sen blir det nog sängen för min del.
Jag är så himmla trött, det känns inte som att jag har fått en endaste lungn stund idag, först skola till kl 16.00 och sen hem till kusinen som fyller 10!
Grattis Jennifer!
/a

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Riktigt fin bild:)

2009-09-04 @ 22:23:41
URL: http://Rasmuseriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0