WHERE IT´S SNOWING, ALL WINTER THROUGH, THAT´S WHERE I WANT TO BE

X säger att man inte får vara hemma och vara sjuk medans Y säger att jag kan stanna hemma och vila när jag vill. X och Y råkar vara mina mentorer. Man tycker väl att de borde ha en gemensam åsikt på den saken;)

Jag gick iallafall till skolan med feber idag och det kommer jag att göra imorgon också. Man missar helt enkelt gör mycket om man stannar hemma.

1:a December imorgon..helt otroligt...nu fattas bara lite snö!!! Ingen jul utan snö säger jag bara/a


Kommentarer
Postat av: madde

haha du går ju alltid till skolan fast du är sjuk så det förvånar mig inte att du tar dig till skolan haha;)

2009-12-01 @ 10:32:56
URL: http://maddeewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0