NOVEMBER

Min dator fungerar inte som den borde och jag vet att det typ är den "klassiska" bortförklaringen men det råkar faktiskt vara helt sant. Sen har jag varit lite upptagen också. Läxor och pluggande till prov! Orka!
Jag har faktiskt varit duktig och gjort Matte- diagnosen=) Det gick nog ganska bra, jag hoppas att provet i matte inte blir svårare än så. Då kanske jag ligger risigt till.
Jag läste ut boken igår, slutet var nog det sämsta slutet någonsin! Man fick ju inte veta hur det gick för huvudpersonerna överhuvudtaget, dåligt. 
Idag har jag inte gjort något förutom det jag nyss skrev. Men ibland är det ju ganska skönt att bara ta det lugnt och chillat.
Skola imorgon och det ser jag inte fram emot. Vem gör det egentligen? Totalt slöseri med tid!


FÖRSTA NOVEMBER IDAG! Om 19 dagar ska jag dra ut yttligare två tänder till och om 27 dagar ska jag få tandställning, så den här månaden ska jag tugga mycket tuggummi. Det kommer jag att sakna.
/a

Kommentarer
Postat av: sanna♥

otur som fan jah =) absolut, kmr verkligen garva åt de x)

2009-11-06 @ 22:13:41
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0