NO PAIN, NO GAME

Det är nästan skrattretande att jag gick och oroade mig för tandutryckningen som jag gjorde idag... det kan inte ha tagit mer än tre minuter. Jag blev helt chockad när de drog ut den så fort. Överlycklig och satt typ och log hela vägen hem.
Fast sen så mådde jag lite illa av blodsmaken, men annars mådde jag som på vilken dag som helst.
Det som jag tycker är det absolut värsta med det hela är faktiskt bedövningen, inte sprutan (den känns knappt) utan efter när man är helt bortdomnad i hela munnen. Hemskt.

Jag antar att jag har mycket skolarbete att komma ifatt på nu, man kan inte missa en endaste dag utan att man hamnar efter. Hopplöst.



Efter att jag hade dragit ut båda tänderna uppe! AJAJAJ



Idag efter att jag hade dragit ut en tand i nerekäken

Det jag vill komma fram till är att jag mådde betydligt bättre idag... Men nu måste jag nog plugga lite, jag vill inte samla på mig allt för mycket.

/a


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:Tack så mycket:) ja den är ganska ny.



Fin header!

2009-11-16 @ 22:07:25
Postat av: paulina

ja visst är han, super het :D

2009-11-17 @ 19:23:19
URL: http://paulinahilding.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0