IT´S THE START OF SOMETHING NEW

Nu har jag fått min tandställning...det var inte så farligt som jag trodde! Helt ärligt.
Efter att jag hade varit hos tandläkaren så åkte jag och skulle shoppa. Snacka om att jag blev sur när jag skulle ta ut pengar och det stod "Inget att disponera".. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen. Väl hemma så blev jag lite gladare när jag märkte att det som jag beställde från Nelly hade kommit.
Så jag ska gnälla på mamma och pappa så kanske vi åker till västerås i morgon istället.

Ps. Orsaken till att jag inte hade några pengar på kontot var ju självklart eftersom att det inte hade dragits från mammas konto.



Aufwiedersehen/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0