IT´S STRANGE



Herregud! Den här utryckningen var värre än de andra. Det slutade aldrig att blöda. När tre timmar hade gått och det blödde lika mycket som det gjorde när jag drog ut den så ringde mamma till min tandläkare och frågade om råd. Han sa ut henne att jag skulle lägga mig på soffan och bita hårt på en bomullsbit. Sen blev jag liggande i soffan i två timmar till innan jag kunde ta bort bomullen utan att det rann blod.
Så det tog alltså 5 timmar innan jag äntligen kunde leva igen. Haha!

Rolig fakta: När jag låg där hos tandläkaren så bestämde jag mig för att ta tid på hur länge det skulle ta att ta bort tanden. Så jag låg och fokuserade på klockan. 3 minuter tog det. Haha.



Men nu mår jag bra...och jag har ätit...det är inte illa.

Nu slutar vi tänka på det och fokuserar på matteprovet i morgon. Hur ska det gå. Jag har inte hunnit pluggat något idag. Inte mitt fel.

/a

Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Tack! det är inte en väst:P! det är en skinnjack från hm(;

2009-11-19 @ 20:48:21
URL: http://josefinsvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0