I´M NO EINSTEIN




(Gammal bild...men jag vill ha den hårfärgen)

Efter att jag och Linnea hade ätit på Kina idag tittade vi förbi på Polisstationen för att hämta ut mitt ID-Kort.

Jag- Aa, jag skulle hämta mitt ID-Kort. ^^räcker fram kvittot^^
Polisgubben- Har du något ID- Kort så att du kan checka ut det?
Jag och Linnea stirrar på varandra lite smått förvirrade
Jag- Eh..nej det har jag inte.
Linnea- Hon har ju inte det..det är ju det som är saken.

Sen skrattade vi oss enda fram till skolan, för en sista lektion. Matteprov...och det behöver jag inte ens nämna hur dåligt det gick. Låt oss säga, matteläraren kommer iallafall få sig ett gott skratt när han rättar mitt prov.

/a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0