HOW HARD COULD IT BE


Fredag, vilken härlig känska det är när man får gå hem från skolan, speciellt när klockan bara är 10.40=)
Inget märkvärdigt hände i skolan idag, konstigt men sant.

Efter skolan åkte pappa och jag nästan direkt till polisstationen för att jag skulle fixa ett ID kort.
allt gick utmärkt, glad blev jag när jag fick veta att jag är 165 cm lång!=) bilden som jag tog blev inte speciellt fin, rakt framifrån, ser yrvaken ut. HAHA

det roliga hände när man ska fylla i sin namnteckning.

Polisen "Lägg papperet där och skriv din namnteckning, det behöver inte ligga rakt.
Jag "Okej...åh nej jag skrev fel"
Polisen "Då får du prova igen, vänd på papperet"
Jag "Okej, det här får duga"

Sen så visade han på en skärm hur kortet skulle se ut med namnteckningen och bilden och sådant, och jag hade skrivit jätte snett, förfärligt.

Jag "Nej vad hemskt, jag måste göra om"
Polisen "Jaha, här får du en ny lapp"
Jag "Måste man skriva efternamn också?"
Pappa och Pilisen "Ja det måste du ju"

Polisen "Här är en ny lapp, eller vet du vad, jag lägger upp en hel bunt här"

Sen sa lade han typ upp 130 så papperslappar på hyllan. HAHA, sen så orkade jag inte bry mig, ingen ska ändå se den, haha mitt namn är lätt att skriva fint, men mitt efternamn suger "Karlsson" jätte svårt att skriva fint! Men nu fick det duga! HAAH

Nu har jag både handlat Ben& Jerry's Rasberry...och nötter till Idol.
Imorgon ska jag äntligen få fylla upp min garderob lite...ska åka till Västerås=)

/a

Kommentarer
Postat av: CLIP

greeeeeeeeate!

2009-11-13 @ 19:41:25
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

pinsamt. stavade fel!

2009-11-13 @ 19:41:40
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Så cp katt!!

2009-11-24 @ 15:06:46
URL: http://rasmusfiskar.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0