PLANET EARTH



Ser ni vad de har gjort?
Dålig bild tagen av mig- men det är bara därför att det var kolsvart när jag tog den.
Men vad som verkligen gör mig arg nu är att de har plöjt ner nästa halva skogen. Jag och Linnea som för någon vecka sedan gick och pratade om hur vi hade haft kojor där.



Planet earth, my home, my place
a capricios anomaly in the sea of space
planet earth, are you just floating by a cloud of dust
a minor globe about to bust
a piece of metal bound to rust
a speck of matter in a mindless void
a lonely spaceship
a large asteroid
/a








Kommentarer
Postat av: CLIP

WHAT HAVE WE DONE TO THE WORLD? LOOK WHAT WE´VE DONE? DID YOU EVER START TO NOTICE ALL THE BLOOD WE SHED BEFORE? DID YOU EVER START TO NOTICE THIS CRYING EARTH, IT´S WEEPING CHORES?

2009-12-03 @ 22:27:15
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0