HE´S MAKING A LIST, AND CHECKING IT TWICE, GONNA FIND OUT WHO´S NAUGHTY AND NICE. SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN

Linnea och jag borde inte släppas iväg själva...
Allt började med att vi satt inne på tågstationen och väntade på tåget. De ropade upp i högtalarna att tåget skulle anlända inom några minuter. Så vi satt kvar en stund till. Sen reste sig plötsligt alla upp och gick ut. Men inte den vägen mot tåget utan vägen mot bussen.
Så vi rusar ut och märker att tåget redan hade passerat. Det slutade med att vi satt i min farfars bil påväg mot västerås.

Jag skyndade mig till tandläkaren och kom dit i tid. =) Jag fick spänna tandställningen eftersom att trådarna var helt lösa.

Sen så shoppade jag och Linnea loss på...julklappar. Köpte till mamma, pappa och Rasmus. Jag är ganska nöjd nu. De fattas bara några saker som jag måste köpa innan jul=) Snart Jullov!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0