IT´S ALL FOR LOVE. L O V E

Tack Linnea som fixade mellanrumet mellan menyn och inläggen♥
Snart ska jag återigen besöka drömmarnas värld och försöka sova lite. Jag ska ju trots allt sova den sista gången det här året. Och ni ska veta att år 2010 ska bli det bästa året hittils med språkresa till Brighton och allt. Det ska nämligen bli mitt år!

Gud vad jag längtar till England. Tre veckor...bara engelska...hur ska jag klara mig=) Vilket äventyr och vilka minnen jag ska få! En av de roligaste sakerna kommer att vara att lära känna massa nya människor och familjen jag ska bo med=) L O V E


Nu; Borsta tänderna
Snart; Titta på bloggar
Sen; Hoppa i sängen och titta på
Robin Hood






Kommentarer
Postat av: CLIP

just fan, brighton, ska be mamma fixa.

MEN LINNEA VAD HAR DU FÖR SPRÅK DIN TÖNT!? ATT SVÄRA ÄR FULT FÖR IN I HELVETE!

- förlåt...



however! så fin låt!



ps. kommer det robin på TV?

2009-12-31 @ 00:57:00
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: CLIP

ELLER HUR! LOVE IT!



men åh, det kanske kommer på TV med? jag måste titta, jag känner att jag är skyldig dig det, efter mitt dåliga uppförande nyss! skuldkänslor du vet!



JA! SKA SÄGA TILL MAMMA IMORGON, ALLTSÅ JAG SKA ÅKA MEN HON ÄR SÅ JÄVL*.. förlåt, EXTREMT SEG!

2009-12-31 @ 01:06:20
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: ★Svantes mamma★

haha! Ja men då förstår jag ;) Lycka till då... hihi



kram

2009-12-31 @ 01:35:06
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0