I´VE HAD THE TIME OF MY LIFE

Haha bara för att jag skrev om Titanic igår så blev jag ju nästan tvungen att se den, så jag började titta på den kl 23.50! Somnade jätte sent igår...kl 4, så jag vaknade nyss. Åh nu har jag slösat bort en hel dag. Men filmen var bra iallafall- som vanligt.
Snart ska jag åka till affären och inhandla hårspray och sånt. Jag orkar inte ens tänka tanken att sitta i en skolbänk på Torsdag, jag vill vara hemma! =( Jag lovar att vädret säkert kommer att vara jättebra också, så att man får lida ännu mer!
//a

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Det som är så mysigt att börja skolan igen!

2009-08-16 @ 12:52:00
URL: http://peassystser.blogg.se/
Postat av: www.bylouise.devote.se

sv: va kul att du är med i min tävling! Stort lycka till, glöm inte att länka tävlingen bara ! ha en kanonfin dag, puss&kram :D<3

2009-08-16 @ 14:15:21
URL: http://www.bylouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0