WAST OF TIME

Jag garanterar ett gott skratt=)
Bläddra igenom din inkorg och stanna när du vill, det som står i sms är svaret på frågan;)


1 Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Jaså, vad händer hos dig då?
2 Vad säger du alltid till din bästa vän? Jag med!

3 Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Jo jag kan överge dig, kan du vänta i en kvart?

4 Vilket sms blir du mest berörd av? Haha! Varför skrev du inte på msn din onödiga jävel. Vad skulle du göra om jag blev värsta sväraren?

5 Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Johanna? Bella?

6 Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Mitt också!!=)

7 Vad skulle du säga till Gud om du mötte honom? Lever du?! (Helt seriöst, Linnea jag fick det av Madde 13 Aug tro mig!

8 Vad vill du höra mest av allt? Jeansjackan är kvar här sen vi va.

9 Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Japp, alla får samtidigt. Nu låter det som att jag vet allt. Not true!

10 Din mest romantiska replik? Nu!?

11 Vad skulle du säga om du blev bestulen? Bra! Har du chat tips om vad jag ska skriva om?


Lite roligt var det iallafall haha=)=)
/a

Kommentarer
Postat av: lolloh

snygg blogg! :D

2009-08-17 @ 16:03:21
URL: http://lollohsmelody.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0