I`M BREATHING IN AND I`M BREATHING OUT, I`M WIDE AWAKE BUT I CAN`T HEAR A THING

Hejsan. Ni kan kalla min klant! Vet ni vad jag gjorde när jag och Linnea cyklade mot Maddes hus efterskolan. Jag skulle titta om jag hade fått något sms, tar upp mobilen ur fickan och saktar liksom in. När jag ska ställa ner foten på marken så sätter jag ner den snett. Så jag RAMLAR mitt utanför en skola. Pinsamt. Men det var inte så många som såg.
Linnea sa att hon hörde en smäll och när hon vände sig om så låg jag och skrattade på marken. Måste ha sett konstigt ut.
Hamnade i en bra klass tillsammans med massor av folk som jag känner!=D Lycklig.
(fråga mig inte vad vi sysslar med)
Ni får några mer normala bilder senare- internet segar!
/a

Kommentarer
Postat av: andrine

hahaha jag överdriver inte

2009-09-01 @ 17:08:17
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0