I´M GOING HOME TO THE PLACE WHERE I BELONG

Denna dag har varit en pina. Började med att jag hade spanska- Vilket jag knappt förstod!
Halva dagen gick innan jag och Linnea började inse hur ledsna och deprimerade vi var/är, vi hör inte hemma i Jensen. Saknar allt och alla i Fagesta haha. Ovanligt...jag vet. Så här gick det till:

Jag
- Linnea jag fattade ingenting av spanskan, jag hör inte hemma här!
Linnea- Inte jag heller, jag saknar Risbro.
Jag- Snart byter jag till Brinell
Linnea- Snart byter vi
(båda nickar och skakar hand och brister ut i tårar)
Nämnde jag att alla i klassen också var där.
Vi börjar grina och tårarna rinner medans vi flyr iväg!
Jag- Jag saknar verklligen Risbro!
Linnea- AHAHAHAH (okej hon kanske inte sa så, men endå)
Står och torkar bort tårarna i hissen haha.
Jag har gråtit 2gånger på Jensen och jag har varit där 1 vecka. JAg har aldrig gråtit på nå någonannan skola.
- Hoppas att jag och www.clip.blogg.se skrev samma sak. Pinsamt annars. Haha=)
/a

Kommentarer
Postat av: andrine

sv; ja det måste vi! bara att smsa ngn dag :D

2009-08-27 @ 21:05:11
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0